Argelaguer en Transició organitza una excursió cada 2on dissabte de mes. La del gener serà aquest dissabte 14 i la farem molt a prop del nostre poble. I així coneixerem uns itineraris propers i de fàcil accés. Serà per la vora del riu Fluvià, anant per camins que fa poc que estan estassats, la resclosa […]
Per més informaciò al seguent enllaç: fes.olot.cat