EXPOSICIÓ «CONSUM RESPONSABLE» A l’Ajuntament, del 24 al 10 de maig. Aquesta exposició neix en el marc de la campanya sobre el consum responsable que duta a terme des de la Coordinadora d’ONG Solidàries i la Càtedra UNESCO de DHS. Els béns que consumim tenen conseqüències per a nosaltres mateixos, per a les persones que […]
El CILMA, amb el suport tècnic de la Diputació de Girona, ha elaborat dos vídeos explicatius de les mesures de prevenció d’incendis i consells d’autoprotecció en cas d’incendi forestal, per informar la població en relació amb aquest tema. Per accedir aquests vídeos feu clic AQUÍ